ОПП “Дошкільна освіта”
1. НОРМАТИВНІ НАВЧАЛЬНІ ДИСЦИПЛІНИ
1.1. Цикл загальної підготовки
СУЧАСНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ
МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
ОРГАНІЗАЦІЯ ТА УПРАВЛІННЯ ДОШКІЛЬНОЮ ОСВІТОЮ
ІНОЗЕМНА МОВА ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ
2. ЦИКЛ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
2.1. Теоретична підготовка
СУЧАСНІ ПАРАДИГМИ І ТЕХНОЛОГІЇ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
ПСИХОЛОГО – ПЕДАГОГІЧНЕ КЕРІВНИЦТВО ОСОБИСТІСНИМ РОЗВИТКОМ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ТА ДІТЕЙ З ООП
ОРГАНІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ РІЗНОГО ТИПУ
ПЕДАГОГІЧНЕ ПАРТНЕРСТВО ЗДО З РІЗНИМИ СОЦІАЛЬНИМИ ІНСТИТУЦІЯМИ
МЕТОДИЧНА РОБОТА У ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
2.2. Практична підготовка
ВИРОБНИЧА ПРАКТИКА В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА В СИСТЕМІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (МЕТОДИЧНО- УПРАВЛІНСЬКА)
ВАРІАТИВНІ (ВИБІРКОВІ) ДИСЦИПЛІНИ
ОПП “Дошкільна освіта”
АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ ЗДОБУВАЧА ВИЩОЇ ОСВІТИ
КОМУНІКАТИВНИЙ КУРС ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДЛЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
СОЦІАЛЬНО-ФІНАНСОВА ГРАМОТНІСТЬ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
ТЕХНОЛОГІЇ STREAM-ОСВІТИ В РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
КОМУНІКАТИВНИЙ РОЗВИТОК ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
НОРМАТИВНО – ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФІНАНСОВО – ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗДО
РИТОРИКА ТА КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ ПЕДАГОГА
ІНФОМЕДІЙНА ГРАМОТНІСТЬ ПЕДАГОГА
ФАНДРАЙЗИНГ У ДОШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ
УНІВЕРСАЛЬНИЙ ДИЗАЙН ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА В ЗДО
АДАПТАЦІЯ ДІТЕЙ ДО НАВЧАННЯ В ШКОЛІ
ОРГАНІЗАЦІЯ І КЕРІВНИЦТВО ПОШУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ДІТЕЙ В ЗДО
СУЧАСНІ ОСВІТНІ ТРЕНДИ ТА ПРАКТИКИ В ДОШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ
МЕТОДИКА І ТЕХНОЛОГІЇ СТВОРЕННЯ КУРСІВ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ ДІТЕЙ
ОРГАНІЗАЦІЯ ТА КЕРІВНИЦТВО ВАЛЕОЛОГІЧНОЮ ОСВІТОЮ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
ПСИХОЕМОЦІЙНА ПІДТРИМКА ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ТВОРЧОСТІ В КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ
SOFT SKILLS В ДОШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ
МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗДО РІЗНОГО ТИПУ
ПРОЕКТУВАННЯ ТА МЕТОДИЧНИЙ СУПРОВІД ОЗДОРОВЧО- ДОЗВІЛЛЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЗДО
ПРАКТИКУМ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ІНКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ ЗДО
ВИХОВАННЯ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ У ПОЛІКУЛЬТУРНОМУ СЕРЕДОВИЩІ
ОПП “Спеціальна освіта (Логопедія)”
1. НОРМАТИВНІ НАВЧАЛЬНІ ДИСЦИПЛІНИ
1.1. Цикл загальної підготовки
МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ В ГАЛУЗІ
ІНОЗЕМНА МОВА ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ
1.2 Теоретична підготовка
ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ КОМУНІКАТИВНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ІЗ ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ
ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛОГОПЕДИЧНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
МЕТОДИКИ КОМПЛЕКСНОГО ОЦІНЮВАННЯ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ РІЗНОГО ВІКУ
МЕТОДИЧНИЙ СУПРОВІД ПРОЦЕСУ ЛОГОПЕДИЧНОЇ РОБОТИ
1.3. Практична підготовка
ВИРОБНИЧА (ЛОГОПЕДИЧНА) ПРАКТИКА
ПЕДАГОГІЧНА (ВИРОБНИЧА) ПРАКТИКА В ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИХ ЦЕНТРАХ
НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА (ВИРОБНИЧА)
НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКА РОБОТА (МАГІСТЕРСЬКЕ ДОСЛІДЖЕННЯ)
ВАРІАТИВНІ (ВИБІРКОВІ) ДИСЦИПЛІНИ
ОПП “СПЕЦІАЛЬНА ОСВІТА (ЛОГОПЕДІЯ)”
ПРОФІЛАКТИКА І КОРЕКЦІЯ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ДІТЕЙ З ТПМ
ДИФЕРЕНЦІАЛЬНА ДІАГНОСТИКА МОВЛЕННЄВИХ ПОРУШЕНЬ
КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВА РОБОТА З ДІТЬМИ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ
АРТ-ТЕХНІКИ В РОБОТІ З ДІТЬМИ З ООП
ІНФОМЕДІЙНА ГРАМОТНІСТЬ ЛОГОПЕДА