1 курс
(Навчальний план 2024)
1. Нормативні навчальні дисципліни
1.1. Цикл загальної підготовки
УКРАЇНСЬКА МОВА ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ
1.2 Цикл професійної підготовки
1.2.1 Теоретична підготовка
ОСНОВИ ПРИРОДОЗНАВСТВА З МЕТОДИКОЮ
ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА МУЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ
БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТА ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ
1.2.2 Практична підготовка
НАВЧАЛЬНА ПРАКТИКА (ОЗНАЙОМЛЮВАЛЬНА)
2 курс
(Навчальний план 2022)
1.НОРМАТИВНІ НАВЧАЛЬНІ ДИСЦИПЛІНИ
1.1 Цикл професійної підготовки
1.2.1 Теоретична підготовка
ОСНОВИ ПРИРОДОЗНАВСТВА З МЕТОДИКОЮ
ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ТА ВАЛЕОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ
ОСНОВИ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА З МЕТОДИКОЮ КЕРІВНИЦТВА ЗОБРАЖУВАЛЬНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ДІТЕЙ
МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТЬ З НАРОДОЗНАВСТВА
ПСИХОЛОГІЯ ДІТЕЙ РАННЬОГО І ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
1.2.2 Практична підготовка
ВИРОБНИЧА ПРАКТИКА В ГРУПАХ РАННЬОГО ВІКУ
2. ВИБІРКОВІ НАВЧАЛЬНІ ДИСЦИПЛІНИ
2.1. Цикл загальної підготовки
КУЛЬТУРА АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
ВИКОРИСТАННЯ ШІ В ДОШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ
ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В РОБОТІ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
РОЗВИТОК СЕНСОРНОЇ КУЛЬТУРИ ОСОБИСТОСТІ ДОШКІЛЬНИКА
STREAM-ОСВІТА ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
КОМУНІКАТИВНО-ІГРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ЗДО
3 курс
(Навчальний план 2022)
1.НОРМАТИВНІ НАВЧАЛЬНІ ДИСЦИПЛІНИ
1.2 Цикл професійної підготовки
1.2.1 Теоретична підготовка
ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТАРНИХ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ
ПСИХОЛОГІЯ ДІТЕЙ РАННЬОГО І ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
1.2.2 Практична підготовка
ВИРОБНИЧА ПРАКТИКА В ГРУПАХ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
ВИРОБНИЧА ПРАКТИКА В ГРУПАХ ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
2.ВИБІРКОВІ НАВЧАЛЬНІ ДИСЦИПЛІНИ
2. Цикл професійної підготовки
ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНИЙ СУПРОВІД ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
КОМП’ЮТЕРНІ ІГРИ В РОБОТІ З ДІТЬМИ
МЕНЕДЖМЕНТ В СИСТЕМІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
МЕДІАКУЛЬТУРА СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА
ОРГАНІЗАЦІЯ ТА МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗДО_
ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ З СУСПІЛЬНИМ ДОВКІЛЛЯМ
ФОРМУВАННЯ HARD SKILLS ТА SOFT SKILLS ФАХІВЦІВ ЗДО
ТАЙМ МЕНЕДЖМЕНТ ДЛЯ ВИХОВАТЕЛІВ ЗДО
4 курс
(Навчальний план 2020)
1. Цикл професійної підготовки
1.1.1. Теоретична підготовка
ОСНОВИ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД В ЗДО
ОРГАНІЗАЦІЯ І КЕРІВНИЦТВО ЗАКЛАДАМИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
2.1.2. Практична підготовка
Виробнича практика в інклюзивних група ЗДО
2.2. Вибіркові дисципліни
МЕДІАОСВІТА ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ ДІТЕЙ РАННЬОГО ТА ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
ОСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ ВИХОВАТЕЛЯ РІЗНОВІКОВОЇ ГРУПИ
НАСТУПНІСТЬ ЗДО І ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ЗДО
ПРОФІЛАКТИКА ТА ПОДОЛАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО ТА ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ ПЕДАГОГА
АДАПТАЦІЯ ТА СОЦІАЛІЗАЦІЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ЗДО І ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
ПРОФІЛАКТИКА І КОРЕКЦІЯ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ
ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ВИХОВАТЕЛЯ ТА АСИСТЕНТА ВИХОВАТЕЛЯ В ІНКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ
ПРАКТИКИ НАДАННЯ ПОСЛУГИ РАННЬОГО РАННЬОГО ВТРУЧАННЯ В УКРАЇНІ
НАСТУПНІСТЬ ЗДО І ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
АКТИВІЗАЦІЯ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ЗДО І ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
ХУДОЖНЯ ПРАЦЯ ТА ОСНОВИ ДИЗАЙНУ
ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ІНКЛЮЗИВНОМУ НАВЧАННІ
АРТ-ТЕХНІКИ В РОБОТІ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
ЕТНОКУЛЬТУРНІ ТЕХНОЛОГІЇ В РОБОТІ З ДІТЬМИ В ЗДО
ПРОФІЛАКТИКА І КОРЕКЦІЯ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ
МЕДІАОСВІТА ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ СПОРТИВНИХ ІГОР З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
ОСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ ВИХОВАТЕЛЯ РІЗНОВІКОВОЇ ГРУПИ ЗО
ПЕДАГОГІКА СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ
АДАПТАЦІЯ ТА СОЦІАЛІЗАЦІЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ЗДО І ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
АНІМАТОРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГА В ДОЗВІЛЛІ ДІТЕЙ
ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД РОЗВИТКУ ОБДАРОВАНОЇ ДИТИНИ
ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ВИХОВАТЕЛЯ В ІНКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ ЗДО