Лисенко Олександра Миколаївна

доктор педагогічних наук,

професор

 

Персональна інформаціяОсновні публікаціїДіяльністьКонтакти

У 1999 році з відзнакою закінчила Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника за спеціальністю “Польська мова і література” та здобула кваліфікацію філолога, викладача польської мови і літератури, української мови і літератури.

З 2002 по 2005 роки працювала на посаді перекладача відділу з міжнародного співробітництва Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. З 2001 по 2012 роки працювала викладачем української мови за професійним спрямуванням на кафедрі теорії та практики перекладу у Івано-Франківському національному технічному університеті нафти і газу. З 2004 року – викладач польської мови кафедри іноземних мов і країнознавства Інституту туризму Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. У 2009 році захистила кандидатську дисертацію в спеціалізованій Вченій раді Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника на тему “Природа ліризму українського сонета 19 початку 20 століть”. 08 липня 2009 року присуджено науковий ступінь кандидата філологічних наук зі спеціальності 10.01.01 – “Українська література”. 17 лютого 2012 року присвоєне вчене звання доцента кафедри іноземних мов і країнознавства.

 

1)Моральні цінності у контексті фахової підготовки майбутнього педагога.Збірник наукових праць Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії «Педагогічний дискурс» – 2016. № 21. С. 80-86
2)Національні цінності української молоді та поняття інтеркультурності у сучасному полікультурному просторі. Zeszyt naukowy prac ukrainоznawczych – Gorzow Wielkopolski — 2-16, 2016 С. 67-75
3)Формування професійно-ціннісних орієнтирів у підготовці студентів вищих навчальних закладів. Науковий журнал Освітній простір України. − Івано-Франківськ, 2016. – Вип. 8. С. 78 – 83
4)Етнічна самосвідомість і ідентичність особистості у поліетнічному просторі сучасного світу: етнопсихологічний підхід до проблеми. Науковий журнал: 5)Освітній простір України. – Випуск 9 – 2017. С. 18-25 Типологія професійно-ціннісних орієнтацій студентів вищих навчальних закладів у контексті фахової підготовки. Гірська школа Українських Карпат.-2017.-№17. С. 35-41
6)Акцептація та інтерналізація цінностей у сучасному суспільно-культурному контексті. «Гуманізація навчально-виховного процесу». Збірник наукових праць. №4 (90). – Харків, 2018 (серпень) С. 72-85
7) Пізнання цінностей: багатогранність поглядів та нових джерел пізнання.Матеріали Наукового круглого столу «Наукова спадщина української психології: єдність минулого та теперішнього». Київ: Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2018.С. 18-21 8)Індивідуальна та групова системи цінностей майбутніх педагогів: аналіз результатів. Збірник наукових праць національної академії державної прикордонної служби України. Серія: Педагогічні науки, №3/14(2018). – Хмельницький. – 2018 С. 318-331
9)Особливості педагогічної діяльності вихователів ЗДО: ціннісний аспект«Гуманізація навчально-виховного процесу». Збірник наукових праць. №2 (88). – Харків, 2018 (квітень) С. 59-74
10)Сучасні підходи до цінностей: педагогічний підхід до трансцендентальної та диспозиційної концепції цінностей. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. – № 8. – Слов’янськ. – 2018. (травень) С. 82-90
Формування ціннісних орієнтацій особистості майбутнього педагога у професійній підготовці.
11)Virtus: Scientific Journal / Editor-in-Chief M.A. Zhurba – October # 27, 2018.
Publisher: Center of modern pedagogy « Learning Without Boarders» (Canada). С. 76-81
12)Ціннісні орієнтації як фактор мотиваційної сфери педагогів. «Гуманізація навчально-виховного процесу». Збірник наукових праць. №3(89). – Харків, 2018 (червень)С.175-190
13)Ціннісно-смислова сфера національної ідентичності у контексті виховання майбутніх вихователів. Вісник Черкаського університету . Серія Педагогічні науки, №15. – Черкаси, 2018 (жовтень)С. 42-47

ТЕКСТ