Кудярська Тетяна Романівна

доктор філософії, викладач, завідувач логопедичного пункту Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради

 

Персональна інформаціяОсновні публікаціїДіяльністьКонтакти

ТЕКСТ

2023 рік

  • Кіндрачук Н.М., Кудярська Т.Р. Сутність педагогічного гуманізму майбутнього логопеда. International scientific conference “Research activities and achievements in pedagogy and psychology” : conference proceedings (April 5-6, 2023. Czestochowa, the Republic of Poland). Riga, Latvia : “Baltija Publishing”, 2023, Р. 176-180 (188 pages). DOI: https://doi.org/10.30525/978-9934-26-312-5-45 
  • Кудярська Т.Р. Методичні рекомендації до організації виробничої логопедичної практики у закладах освіти для здобувачів I курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти (денна і заочна форми навчання). Івано-Франківськ, 2023. 60 с.
  • Кузенко О.Й., Кудярська Т.Р., Кравець Н.С. Актуальні аспекти психолого-педагогічного супроводу мовленнєвого розвитку особистості в період дошкільного дитинства. Modern Approaches to Ensuring Sustainable Development. Collective Monograph. Katowice: 2023. С.362-367.

2022 рік

Кудярська Т.Р. Використання активних форм взаємодії в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами у структурі професійної підготовки майбутніх педагогів. Modern Directions of Improving the Quality of Pedagogical Activity in the Context of the Educational Modernization Process. Monograph. Katowice: Publishing House of University of Technology, 2022. С.171-183.

Кудярська Т.Р. Малі форми активного відпочинку як засіб розвитку мовлення на корекційних заняттях. Збірник тез Міжнародного науково-практичного симпозіуму «Освіта, наука та культура України в світі: мобільність, глобалізація, інклюзія, 23-24 серпня 2022 р. за заг. ред. З. П. Ленів. Львів, 2022. С. 126-130. 

Кудярська Т.Р. Полісенсорний підхід у роботі сучасного корекційного педагога. Актуальні проблеми спеціальної освіти та інклюзивного навчання: підготовка фахівців. Збірник матеріалів І науково-методичного семінару (14.09.2022 р.) / Упор. С.В.Чупахіна, Т.Б.Качак. Івано-Франківськ: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2023. С.9-14. 

Кудярська Т.Р., Білякова Жанна. Попередження порушення мовлення у дошкільників засобами сімейного виховання. Актуальні проблеми спеціальної освіти та інклюзивного навчання: підготовка фахівців. Збірник матеріалів І науково-методичного семінару (14.09.2022р.) / Упор. С.В.Чупахіна, Т.Б.Качак. Івано-Франківськ: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2023. С.96-99. 

Кудярська Т.Р., Гринчак Анжела. Лікувальна фізична культура у системі корекційно-розвивальної роботи з дітьми з тяжкими порушеннями мовлення. Актуальні проблеми спеціальної освіти та інклюзивного навчання: підготовка фахівців. Збірник матеріалів І науково-методичного семінару (14.09.2022р.) / Упор. С.В.Чупахіна, Т.Б.Качак. Івано-Франківськ: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2023. С.92-95.

2021 рік

Кудярська Т.Р. Інтерактивне навчання, освітні технології, інклюзивна освіта: стан, перспективи удосконалення. / Педагогічний факультет; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. Івано-Франківськ: Видавець Кушнір Г.М., 2021. 184с.

Tetiana Kudiarska, Oleksandra Kuzenko, Anastasia Fedunkiv. Professional Activity of a Teacher-Speech Therapist in an Inclusive. [Професійна діяльність учителя-логопеда в інклюзивному освітньому просторі]. Educational Space / Current problems of harmonization of personality development in the modern educational space. Monograph. Opole: The Academy of Management and Administration in Opole, 2021; P. 385-396 (pp. 478,  illus., tabs., bibls.).

Кудярська Т.Р. Педагогічні умови підготовки майбутніх педагогів ЗДО до впровадження активних форм педагогічної взаємодії з вихованцями ЗДО в умовах інклюзивного освітнього середовища. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. Вінниця, 2021. Вип. 61. С. 55-63. https://doi.org/10.31652/2412-1142-2021-61-1-140

Кудярська Т.Р. Експериментальне дослідження сформованості готовності майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти до впровадження активних форм педагогічної взаємодії в умовах інклюзивного навчання. Herald pedagogiki. Nauka i Praktyka: wydanie specjalne – Warszawa, numer: 67 (05/2021). – st. 34-40. 

Кудярська Т.Р Технологія побудови інклюзивного освітнього процесу в ЗДО: супровід переходу дитини до школи. Virtus: Scientific Journal / Editor-in-Chief M.A. Zhurba. May. № 54. 2021. С. 65-69.

Кудярська Т.Р. Теоретичні і практичні підходи до впровадження інклюзивної освіти: сучасні наукові дослідження. Освітній простір України: науковий журнал ДВНЗ “Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника” / гол. редкол. Н.В.Лисенко. Івано-Франківськ, 2019. Вип. 17, частина 2. С. 346-351. https://doi.org/10.15330/esu.17.346-351

Кудярська Т.Р. Досвід впровадження інклюзивної освіти західноєвропейських країн як орієнтир у модернізації української спеціальної освіти. Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи: тези доповідей Х міжнародної науково-практичної конференції (Хмельницький, 07-08 листопада 2019р.) / ред.кол.: Н.Г.Ничкало, М.Є.Скиба, В.О.Радкевич. Хмельницький: ХНУ, 2019. С. 213-214.

Кудярська Т.Р. Інформаційно-комунікаційні технології у підготовці майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти до активних форм взаємодії в умовах інклюзивного навчання. Матеріали звітної наукової вебконференції викладачів, докторантів, аспірантів університету за 2020 рік, ДВНЗ “Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника”, 5-9 квітня 2021р., м. Івано-Франківськ. Електронне видання. Івано-Франківськ : Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника, 2021. С. 17-19.

Кудярська Т.Р. Основи формування готовності майбутніх логопедів ЗДО до впровадження активних форм педагогічної взаємодії в умвах інклюзивного навчання (програма спецкурсу). Івано-Франківськ: Видавець Кушнір Г.М., 2021. 24 с.

2020 рік

Кудярська Т.Р., Бойчук М.І. Спільні підходи до попередження та подолання труднощів засвоєння грамоти школярами молодших класів. Матеріали Вісімнадцятої наукової конференції студентів та молодих вчених “Наумовські читання” [Електронний ресурс] : (24-25 листопада 2020р., м. Харків) / ХНПУ ім. Г.Сковороди – Харків : ХНПУ, 2020. С. 211-213.

2019 рік

Кудярська Т.Р. Досвід впровадження інклюзивної освіти західноєвропейських країн як орієнтир у модернізації української спеціальної освіти. Збірник наукових праць Х Міжнародної науково-практичної конференції на тему «Професійне ста-новлення особистості: проблеми і перспективи» – м. Хмельницький, 7-8 листопада 2019р..

Кудярська Т., Сворень Л.. Розвиток мовленнєвої компетентності дошкільників у процесі ознайомлення з природою. Збірник тез доповідей за матеріалами ІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Актуальні проблеми навчання і виховання в умовах інтеграційних процесів в освітньому та науковому просторах» – м. Мукачево, 07 листопада 2019р..

Кудярська Т.Р. Фізкультхвилинки як засіб розвитку мовлення дітей (методичний посібник). Інформаційно-методичний центр. Івано-Франківськ, 2019. 92 с.

2018 рік

Добринська Т., Кудярська Т. Підготовка майбутніх фахівців педагогічної освіти в умовах реформування освіти. Збірник наукових праць XVII Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Гуманітарний простір»: досвід та перспективи», 2018 рік, № 17. С. 149-153.

Перевидання 4 зошитів на друкованій основі для роботи з дітьми 5-8р.ж. з подолання свистячих, шиплячих звуків та звуків [Л], [Р] – 2018 рік.

2016 рік

Т.Кудярська. Інноваційні форми організації навчально-корекційного процесу. Матеріали обласної науково-практичної конференції «Діти з особливостями психофізичного розвитку: особливості корекційної методики». Івано-Франківськ, 2016. с.30-34.

Т.Кудярська. Особливості розвитку мовлення в дітей, які мають вади розумового чи фізичного розвитку. Матеріали обласної науково-практичної конференції «Діти з особливостями психофізичного розвитку: особливості корекційної методики». Івано-Франківськ, 2016. с.35-39.

2015 рік

Т.Кудярська. Перші кроки до інклюзивного навчання. Науковий журнал ДВНЗ «Прикарпатський націо-нальний університет імені Василя Стефаника» «Освітній простір України». Випуск 6. Івано-Франківськ, 2015, с.163.

Членкиня ГО “Українська Асоціація Корекційних педагогів”, квиток 907/2019

Адреса: вул. Г. Мазепи 10, ауд. 25, м. Івано-Франківськ

Тел. сл.: (0342) 50-91-38

E-mail:

Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника