8 грудня 2023 року було проведено в онлайн-режимі підсумкову конференцію за матеріалами науково-педагогічної (виробничої) практики здобувачів ІІ курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності «Дошкільна освіта» денної і заочної форми навчання.
Ми підготували фотоколажі, презентації, які відобразили зміст усіх видів діяльності у закладах освіти впродовж виробничої практики, ділилися здобутками, враженнями, позитивними емоціями.
Студенти 2 курсу магістратури, заочної та денної форми навчання успішно захистили педагогічну практику!
Ми сумлінно виконували обов‘язки вихователів різних груп; удосконалили навички організації освітнього процесу з дітьми різних вікових груп ЗДО; опанували методами науково-педагогічного дослідження, діагностування рівня знань й умінь дітей, передбачених програмами виховання і навчання в ЗДО. Оволоділи умінням виявляти, узагальнювати і поширювати передовий досвід навчальної та виховної роботи з дітьми; удосконалили вміння налагоджувати міжособистісні взаємини з вихователями ЗДО, вихованцями та їх батьками та розширення знання про організацію діяльності ЗДО в сучасних умовах.
Сформували знання фахової компетентності, зокрема, управлінських навичок, дослідницьких умінь, творчого підходу до застосування одержаних у процесі навчання знань і умінь, необхідних для організації та управління дошкільної освіти, поділились досвідом один з одним, дізнались нові цікаві методи роботи, обговорили різні варіанти роботи з колективом ЗДО, дошкільниками та їх батьками, не оминули проблемні ситуації, які можуть виникати під час роботи, обговорили як долати труднощі і узагальнили всю свою плідну працю протягом практики.
Підсумкову конференцію за матеріалами науково-педагогічної (виробничої) практики здобувачів ІІ курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності «Дошкільна освіта» денної і заочної форми навчання.
![](https://kttmdiso.pnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/80/2023/12/0-02-05-f385fd16d572f8ed7b89baca398748d2211d1b99759a4a0e99564de29451a614_c34277bf48961a55-1024x576.jpg)