25 квітня 2024 року відбувся обласний вебінар учителів-логопедів, учителів-дефектологів на тему “Етапи та інноваційні методи логопедичної корекції фонетичних порушень у дітей з порушеннями мовлення”, в якому взяли участь і студенти ІІІ курсу кафедри теорії та методики дошкільної і спеціальної освіти.
В межах вивчення теми “Порушення усного і писемного мовлення у дітей” з курсу “Основи інклюзивного навчання” викладач Тетяна Кудярська запропонувала студентам стати учасниками навчання вже готових фахівців.
Модератор заходу – методист ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти ОІППО Наталія Шеремета.
Студенти та слухачі вебінару узагальнили свої знання з питань механізмів та причин виникнення фонетичних порушень (Наталія Шеремета), особливостей логопедичної роботи на початковому етапі корекції цих порушень (Олександра Фуштей), способів постановки звуків (Богдана Кобзарєва) , поетапності роботи під час автоматизації звуків (Наталія Куца) та характеристики позитивних і негативних сторін різних методів навчально-корекційної роботи та шляхів подолання складнощів у їх застосуванні логопедами (Т.Кудярська).
Навчання було насиченим, цікавим!