  | 
 | 
кандидат педагогічних наук, 
 доцент кафедри теорії та методики дошкільної і спеціальної освіти  | 
 
Персональна інформаціяОсновні публікаціїДіяльністьКонтакти
Освіта
2001-2006 рр. – навчалася в Прикарпатському національному університеті імені Василя Стефаника за напрямом підготовки «Педагогічна освіта». У 2005 р. отримала диплом бакалавра з відзнакою та кваліфікацію бакалавра педагогічної освіти (початкове навчання).
https://drive.google.com/drive/folders/1V5VScdwUyrLbJRC7GPEeTS72D_TDSGmq
У 2006 р. закінчила з відзнакою магістратуру Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника та здобула кваліфікацію викладача педагогіки, вчителя початкових класів, вчителя англійської мови і літератури в початкових класах.
https://drive.google.com/drive/folders/1V5VScdwUyrLbJRC7GPEeTS72D_TDSGmq
2006-2009 рр. – навчалася в аспірантурі Прикарпатського національного університету імені Василя  Стефаника за спеціальністю 13.00.01 – історія педагогіки, загальна педагогіка. У 2009 р. захистила кандидатську дисертацію на тему «Педагогічні засади роботи бібліотек з учнівською молоддю в Західній Україні (1919-1939 рр.)».
https://drive.google.com/drive/folders/1V5VScdwUyrLbJRC7GPEeTS72D_TDSGmq
Професійна діяльність
2008-2009 рр. працювала асистентом кафедри педагогіки імені Богдана Ступарика Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника.
З вересня 2010 р. працювала на посаді доцента кафедри психології та соціальної роботи Прикарпатського юридичного інституту Львівського державного університету внутрішніх справ.
З вересня 2011 р. – викладач кафедри теорії та методики дошкільної освіти ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя  Стефаника».
З вересня 2014 р. – на посаді доцента кафедри теорії та методики дошкільної та корекційної освіти.
У 2015 р. присвоєно вчене звання доцента кафедри теорії та методики дошкільної і корекційної освіти.
https://drive.google.com/drive/folders/1V5VScdwUyrLbJRC7GPEeTS72D_TDSGmq
Стаж науково-педагогічної роботи 15 років.
Нагорода:
Грамота за багаторічну сумлінну працю в університеті, вагомий внесок у підготовку висококваліфікованих фахівців у галузі педагогічних наук (2024р.)
 
 
Основні публікації
Наукові авторські профілі:
https://orcid.org/0000-0002-7545-4483
https://scholar.google.com/scholar?hl=uk&as_sdt=0%2C5&q=iryna+skomorovska&oq=iryna+skom
https://www.webofscience.com/wos/author/record/HMP-0745-2023
WoS
- Shulha, L., Skomorovska, I., Fasolko, T., Mironenko, N., Zahorodnia, L., & Piddubna, O. (2022). The Latest Pedagogical Ideas for Development of Creative Abilities in Preschool Children. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 14(4), 69-93.  https://lumenpublishing.com/journals/index.php/rrem/article/view/5136/4043
 
- Veronika Odarchenko, Svitlana Pukhno, Ihor Bondar, Iryna, Skomorovska, Victoria Ulyanov (2024). Research and management of innovative initiatives in education: methodological aspect // Interacción y Perspectiva Revista de Trabajo Social Vol. 14. – № 3. 758-773 pp. Р. 758-773. Octubre-diciembre. https://www.produccioncientificaluz.org/index.php/interaccion/article/view/42041/48730
 
Статті у фаховому виданні (категорія Б)
- Матішак М., Скоморовська І. Підготовка майбутніх вихователів ЗДО до психоемоційної підтримки дітей раннього та дошкільного віку. Науковий вісник Вінницької академії безперервної освіти. Серія «Педагогіка. Психологія», Вип. 1, 2024. С.98-104  https://journals.academ.vinnica.ua/index.php/ped-psyh/article/view/147/138
 
- I. Skomorovska, N. Kyrsta, M.Matishak. The emergence of professional-emotional burnout syndrome in teachers of preschool: education institutions factors, symptoms, stages and preventios // Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University. –   2023. Vol.10. – №1. – Р. 152-158. https://journals.pnu.edu.ua/index.php/jpnu/article/view/6737/7022  doi:10.15330/jpnu.10.1.152-158
 
- І. Skomorovska, B. Ivaniychuk. Influence of game activities on the formation of interpersonal relationships of preschool children // Гірська школа Українських Карпат. Наукове фахове видання з педагогічних наук. 2023. № 28. С.118-121  doi: 10.15330/msuc.2023.28.118-121 https://journals.pnu.edu.ua/index.php/msuc/article/view/7263/7512
 
- I.Скоморовська, M.Матішак. Підготовка майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до розвитку емоційного інтелекту в дітей старшого дошкільного віку // Гірська школа Українських Карпат. Наукове фахове видання з педагогічних. 2023. №29. С.96-100.  https://scijournals.pnu.edu.ua/index.php/msuc/issue/view/357/114
 
- Chupakhina S., I.Skomorovska, N. Kyrsta, L. Krul. Readiness of Specialists in the Field of Education for Social Partnership Inclusive Aspect // Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University. –  Vol. 9. –  №1. 2022. – p.157-168. https://journals.pnu.edu.ua/index.php/jpnu/article/view/6180
 
- N. Kyrsta, I.Skomorovska. Оrganizational and  menhodological aspects of the centers of personal development of children in the system of preschool education // Гірська школа Українських Карпат. Наукове фахове видання з педагогічних наук. № 26. – 2022. – С.23-28.  https://journals.pnu.edu.ua/index.php/msuc/issue/view/303/Whole%20issue
 
- N.Lysenko, О.Lysenko, M.Matishak, I.Skomorovska. Current directions of professional training future masters in pre-school education for the organization of childrens environmental activities in preschool education institutions of Ukraine //  Гірська школа Українських Карпат. Наукове фахове видання з педагогічних наук. 2022. № 27. С.105-110. Doi: 10.15330/msuc.2022.27.105-110  https://journals.pnu.edu.ua/index.php/msuc/issue/view/323/106
 
Статті у інших виданнях
- Nadiia Broiako, Oksana Oliinyk, Iryna Skomorovska, Veronika Dorofieieva, Tetiana Pistunova. Training as a means of successful professionalization of applicants for higher education // Laplage emb Revista (international) vol. 7. n. Extra B, May-Aug. 2021. P 503-510.  https://laplageemrevista.editorialaar.com/index.php/lpg1/article/view/960/884
 
- Скоморовський В. Б., Скоморовська І. А. Академічна доброчесність в освітньому середовищі ЗВО // Академічна доброчесність: виклики сучасності: збірник наукових есе учасників дистанційного етапу наукового стажування для освітян (Республіка Польща, Варшава, 03.04.2023 – 12.05.2023 р.) / уклад. Ю. Главчева; Польсько-українська фундація «Інститут Міжнародної Академічної та Наукової Співпраці»; Духовна Академія Університету Кардинала Стефана Вишинського; Фундація ADD. Варшава, 2023. 143 с. –  С. 107-111. https://www.iiasc.org/wp-content/uploads/2023/06/iiasc_05_2023.pdf
 
- Кітлер Г., Скоморовська І. Фахові вимоги до вихователя ЗДО в контексті Професійного стандарту // Дошкільна освіта майбутнього крізь призму здобутків теорії та практики минулого і сучасності: матеріали Всеукраїнської наукової студентської конференції. (30 травня 2023 р.) / – Івано-Франківськ: ПНУ, 2023. С.227-230.  https://kttmdiso.pnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/80/2023/06/zbirnyk-stud.-konf.-2023.pdf
 
- Бура І., Скоморовська І. Вплив творчості на емоційний розвиток дітей передшкільного віку // Дошкільна освіта майбутнього крізь призму здобутків теорії та практики минулого і сучасності: матеріали всеукраїнської наукової студентської конференції. (30 травня 2023 р.) / – Івано-Франківськ: ПНУ, 2023. С. 98 – 100.  https://kttmdiso.pnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/80/2023/06/zbirnyk-stud.-konf.-2023.pdf
 
Навчально-методичне видання (для внутрішнього використання):
- Кирста Н. Р., Скоморовська І. А. Методичні рекомендації до організації навчальної практики у закладах дошкільної освіти для здобувачів ІІ курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти (денна і заочна форма навчання). Івано-Франківськ: Видавець Кушнір Г.М., 2020. – 18 с.  http://lib.pnu.edu.ua:8080/bitstream/123456789/1680/1/Мет.%20рек.%20до%20практики%20%281%29.pdf
 
- Скоморовська І. Вступ до спеціальності: навчально-методичний посібник для здобувачів освіти за освітньою програмою «Дошкільна освіта».  Івано-Франківськ, 2024. 152 с. 
 
 
 
Діяльність
Стажування:
- Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки (м.Луцьк), підвищення кваліфікації на кафедрі загальної педагогіки та дошкільної освіти (2020 р.) https://drive.google.com/drive/folders/1g2PT25Z-mJKT2tS3V9r73RgZyJF7meWR
 
- Вища духовна семінарія (SAC) (м. Варшава, Республіка Польща) за програмою «Академічна доброчесність» (2023 р.)  https://drive.google.com/drive/folders/1g2PT25Z-mJKT2tS3V9r73RgZyJF7meWR
 
Основні освітні компоненти:
ОР «Бакалавр»:
- Вступ до спеціальності
 
- Психологія дітей раннього та дошкільного віку
 
Вибіркові освітні компоненти:
ОР «Бакалавр»:
- Тайм-менеджмент для вихователів ЗДО
 
- Соціально-правовий захист материнства і дитинства
 
- Адаптація і соціалізація дітей в ЗДО і початковій школі
 
ОР «Магістр»
- Психоемоційна підтримка дітей дошкільного віку засобами творчості
 
- Адаптація дітей до навчання в школі
 
- Soft Skills в дошкільній освіті
 
 
Науковий керівник студентської проблемної групи «Психолого-педагогічні аспекти роботи вихователя ЗДО з дітьми дошкільного віку»; факультетський керівник навчальної практики в групах раннього та дошкільного віку на 2 курсі ОР «Бакалавр»