Незамай Мар’яна Ігорівна

доктор філософії, асистент кафедри теорії та методики дошкільної і спеціальної освіти

 

Персональна інформаціяОсновні публікаціїДіяльністьКонтакти

  • У 2015 р. – закінчила ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника», здобула ступінь бакалавра за спеціальністю «дошкільна освіта»; здобула кваліфікацію «бакалавр дошкільної освіти». (Диплом бакалавра з відзнакою В15 №080420). https://drive.google.com/file/d/1Nl7uUrlLmVXyMGdTORHljyNRxmOpsUzT/view?usp=sharing
  • У 2017 р. – закінчила ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника», здобула кваліфікацію: ступінь вищої освіти магістр; спеціальність «дошкільна освіта»; професійна кваліфікація «вихователь дітей дошкільного віку, логопед закладів освіти, викладач педагогіки і психології дошкільної». (Диплом магістра з відзнакою М17 №015025). https://drive.google.com/file/d/1JfX2wPN1D00hzDReQCP4o4RIgF8IBu2a/view?usp=sharing
  • У 2021 р. – закінчила аспірантуру  та захистила дисертацію у Спеціалізованій Вченій раді ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» за спеціальністю 015 – Професійна освіта (за предметними спеціалізаціями), галузь знань 01 Освіта/Педагогіка на тему: «Формування готовності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до педагогічної взаємодії з сім’ями дітей внутрішньо переміщених осіб», здобула науковий ступінь доктора філософії. (Диплом доктора філософії ДР №003361). https://drive.google.com/file/d/10KnDLU9CWFHbgACi8Dc2QdUXPOs0bdcy/view?usp=sharing

Наукові авторські профілі:

https://orcid.org/0000-0003-3358-3372

Навчально-методичні матеріали:

  1. Незамай М.І. Педагогічна взаємодія вихователя ЗДО із батьками внутрішньо переміщених дітей: теорія та практика : навчально-методичний посібник. Івано-Франківськ, 2021. 253 с.
  2. Лисенко Н. В., Лисенко О. М., Незамай М. І. Організація та методичний супровід науково-дослідної діяльності студентів. Методичний посібник на допомогу студентам спеціальності 012 Дошкільна освіта з вивчення навчальної дисципліни «Основи наукових досліджень». Івано-Франківськ, 2024. 118 с. URL: http://lib.pnu.edu.ua:8080/handle/123456789/19437

 

Параграф  у колективній монографії:

  1. Лисенко О.М., Незамай М.І. Організація психолого-педагогічної допомоги дітям внутрішньо переміщених осіб: стан проблеми у сучасних наукових дослідженнях. Current Problems of Harmonization of Personality Developmentin the Modern Educational Space. Editors: Olha Blaha, Sławomir Śliwa. Monograph. Opole: Publishing House WSZiA. 2021. 480 с. https://www.wszia.opole.pl/wp-content/uploads/2020/05/11_2021.pdf

Статті у наукових фахових виданнях України та категорії Б

  1. Шуп’яна М.І. Гаазька конвенція: усиновлення іноземцями дітей, які є громадянами України в реаліях та перспективах. Освітній простір України. Івано-Франківськ, 2018 р. Вип. 12. С. 36-41. http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=opu_2018_12_7
  2. Шуп’яна М.І. Конституційно-правовий захист дітей із внутрішньо переміщених сімей у руслі сучасного законодавства. Освітній простір України. Івано- Франківськ, 2018 р. Вип. 14. С. 172-177. http://lib.pnu.edu.ua:8080/bitstream/123456789/515/1/3562-10397-1-SM.pdf
  3. Незамай М.І. Адаптація та психолого-педагогічний супровід дітей дошкільного віку з внутрішньо переміщених родин. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2019. Вип. 69. С. 139 –143. https://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/27995/Nezamay.pdf?sequence=1&isAllowed=y
  4. Шуп’яна М.І. Культурно-історичні аспекти формування суб’єктивних прав внутрішньо переміщених осіб в Україні. Інноваційна педагогіка. Одеса, 2019. Вип. 10, Том 2. С. 35 –38. http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2019/10/part_2/10-2_2019.pdf
  5. Незамай М.І. Зміст, форми та методи формування готовності майбутніх вихователів ЗДО до педагогічної взаємодії з внутрішньо переміщеними дітьми та їхніми батьками. Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології. Вид-во: СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020. №5-6 (99-100). С. 126-136. 
  6. Незамай М.І. Педагогічні умови формування готовності майбутніх педагогів ЗДО до роботи із внутрішньо переміщеними дітьми. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету ім. І. Франка, 2020. Вип. 31. С. 45-50. http://www.aphn-journal.in.ua/archive/31_2020/part_4/31-4_2020.pdf
  7. Незамай М.І. Модель формування готовності майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти до педагогічної взаємодії з дітьми з внутрішньо переміщених сімей. Наукові запискиСерія «Педагогічні науки». Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021. Вип.196. С. 209-214. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-196-209-214
  8. Незамай М.І. Особливості мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку у сім’ї. Інноваційна педагогіка. Одеса, 2023. Вип. 65, Том 2. С. 176-179.  http://innovpedagogy.od.ua/archives/2023/65/part_2/37.pdf
  9. Лисенко Н., Лисенко О., Незамай М. Наукові основи процесу формування педагогічного професіоналізму у контексті сучасної парадигми фахової підготовки майбутніх вихователів ЗДО. Актуальнi питання гуманiтарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», Вип. 74, том 2, 2024. С. 284-288. DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/74-2-45
  10. Лисенко Н.В., Лисенко О.М., Незамай, М.І. Формування дослідницьких умінь майбутніх вихователів ЗДО у процесі виконання навчальних завдань. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки, № 1 (360), 2024. С. 167–173.  DOI: https://doi.org/10.12958/2227-2844-2024-1(360)-167-173
  11. Лисенко Н.В., Лисенко О.М., Незамай, М.І. Організація науково-дослідної діяльності студентів у контексті вивчення фахових дисциплін: структурно-змістовий аналіз. Інноваційна педагогіка. Вип. 69. Том 1. 2024. С. 224-228. DOI https://doi.org/10.32782/2663-6085/2024/69.1.43. URL: http://innovpedagogy.od.ua/archives/2024/69/part_1/45.pdf

Матеріали і тези міжнародних та всеукраїнських конференцій:

  1. Шуп’яна М.І. Аналіз порушених прав дитини в умовах ведення  військових дій на території України. Актуальні проблеми психології та педагогіки : збірник тез міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 9-10 листопада 2018 р. Харків : Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень», 2018. С. 38-40. https://repo.odmu.edu.ua/xmlui/bitstream/handle/123456789/9909/Ordu.pdf?sequence=1&isAllowed=y
  2. Шуп’яна М.І. Напрями соціально-педагогічної діяльності з дітьми внутрішньо переміщених осіб в Україні. Теоретичні та методичні аспекти розвитку сучасної педагогіки та психології : тези доповідей міжнар. наук.-практ. конф., м. Львів, 22-23 червня 2018 р. Львів: ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2018. С. 45-48.
  3. Шуп’яна М.І. Стан проблеми організації навчально-виховної діяльності з дітьми внутрішньо переміщених осіб у сучасних психолого-педагогічних дослідженнях. International Multidisciplinary Conference «Science and Technology of the Present Time : Priority Development Directions of Ukraine and Poland», Wolomin, Republic of Poland, 19-20 October 2018. Volume 4. Wolomin : Izdevnieciba «Baltija Publishing», 2018. P. 47-51. https://repo.knmu.edu.ua/bitstream/123456789/22146/1/Glogera_conf_Poland_Erokhina_Avilova.pdf
  4. Незамай М.І. Вимушене переміщення осіб як гуманітарна проблема сьогодення. Педагогіка та психологія: сучасний стан розвитку наукових досліджень та перспективи : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., м. Запоріжжя, 15-16 листопада 2019 р. Запоріжжя, 2019. С. 44 – 48. 
  5. Незамай М.І. Основні форми роботи вихователя ЗДО з внутрішньо переміщеними сім’ями. Психологія та педагогіка сучасності: проблеми та стан розвитку науки і практики в Україні : збірник тез наукових робіт учасників міжнар. наук.-практ. конф., м. Львів, 23-24 серпня 2019 р. Львів : ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2019. С. 106 –108. https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/29675/1/O_Kovalenko_I_Yakivchuk_VCHR_2019.pdf
  6. Шуп’яна М.І. Ранкова зустріч – як активна форма роботи з дітьми з внутрішньо переміщених сімей. Сучасні досягнення вітчизняних вчених у галузі педагогічних та психологічних наук : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 1-2 березня 2019 р. Київ : ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2019. Ч.2. С. 60-64.
  7. Незамай М.І. Компоненти, критерії і показники готовності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до педагогічної взаємодії з сім’ями дітей внутрішньо переміщених осіб. Здобутки та досягнення прикладних та фундаментальних наук XXI століття : матеріали міжнар. наук. конф., м.Черкаси, 7 серпня 2020 р. Черкаси : МЦНД, 2020. Т. 2. С.52-55. https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/mcnd/article/view/4229
  8. Незамай М.І. Організація освітнього процесу з дітьми ВПО. Особистість, сім’я і суспільство: питання педагогіки та психології : збірник тез наук. робіт учасників міжнар. наук.-практ. конф., м. Львів, 27-28 листопада 2020 р. Львів : ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2020. С. 87-90.
  9. Незамай М.І. Особливості організації дистанційного навчання у закладі дошкільної освіти. Науково-педагогічний форум «Інноваційні технології в освіті» : збірник тез доповідей. м. Івано-Франківськ, 4-5 грудня 2023 р. Івано-Франківськ : Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу, 2023. С. 27-29. https://mail.google.com/mail/u/0/?tab=rm&ogbl#inbox/FMfcgzGwJJdhPqGwrtHVlHpcVnmjMQSM?projector=1&messagePartId=0.2

Іноземні видання:

  1. Незамай М.І. Особливості організації психолого-педагогічної допомоги дітям із травмою війни у сучасних дослідженнях. Herald pedagogiki. Nauka  I Praktyka. An International Journal. 48 (10.2019). Warszawa, 2019. C. 60 – 65. 
  2. Незамай М.І. Особливості спілкування вихователя ЗДО з дітьми внутрішньо переміщених осіб. Knowledge, Education, Law, Management (KELM). 2020. № 3 (31), vol. 1. С. 21-26. https://kelmczasopisma.com/viewpdf/903
  3. Незамай М.І. Формування професійної готовності майбутніх вихователів ЗДО до педагогічної взаємодії з внутрішньо переміщеними дітьми: теоретичний аспект. Virtus: Scientific Journal / Editor-in-Chief M.A. Zhurba. April. № 43. 2020. С. 128-131.
  4. Nezamai M. Experimental verification of the efficiency of preschool specialists for pedagogical interaction with internally displaced families. Periodyk Naukowy Akademii Polonijnej, Częstochowa, 2021, 44 (2021) nr 1, s. 312. http://pnap.ap.edu.pl/index.php/pnap/issue/download/51/35

 

Професійна діяльність

З 2020 р. працює асистентом кафедри теорії та методики дошкільної освіти ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника».

Стаж науково-педагогічної роботи 8 років.

Наукова діяльність

Автор понад 20 наукових і навчально-методичних праць, учасник багатьох Міжнародних і Всеукраїнських науково-практичних конференцій.

Викладацька діяльність

Забезпечує викладання навчальних дисциплін:

ОР БАКАЛАВР:

«Основи наукових досліджень» (пр).

«Неформальна освіта педагога» (пр).

«Психологія педагогічна»(пр).

ОР МАГІСТР

«Організація та керівництво валеологічною освітою дітей дошкільного віку»

Науковий керівник студентської проблемної групи  «Партнерство у системі міжособистісної взаємодії педагога».

Адреса:вул. C. Бандери 1, ауд. 302, м. Івано-Франківськ

Тел.: 0687372044

E-mail: nezamay.mariana@pnu.edu.ua

Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника