Незамай Мар’яна Ігорівна

доктор філософії, асистент кафедри теорії та методики дошкільної і спеціальної освіти

 

Персональна інформаціяОсновні публікаціїДіяльністьКонтакти

  • У 2015 р. – закінчила ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника», здобула ступінь бакалавра за спеціальністю «дошкільна освіта»; здобула кваліфікацію «бакалавр дошкільної освіти». (Диплом бакалавра з відзнакою В15 №080420). https://drive.google.com/file/d/1Nl7uUrlLmVXyMGdTORHljyNRxmOpsUzT/view?usp=sharing
  • У 2017 р. – закінчила ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника», здобула кваліфікацію: ступінь вищої освіти магістр; спеціальність «дошкільна освіта»; професійна кваліфікація «вихователь дітей дошкільного віку, логопед закладів освіти, викладач педагогіки і психології дошкільної». (Диплом магістра з відзнакою М17 №015025). https://drive.google.com/file/d/1JfX2wPN1D00hzDReQCP4o4RIgF8IBu2a/view?usp=sharing
  • У 2021 р. – закінчила аспірантуру  та захистила дисертацію у Спеціалізованій Вченій раді ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» за спеціальністю 015 – Професійна освіта (за предметними спеціалізаціями), галузь знань 01 Освіта/Педагогіка на тему: «Формування готовності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до педагогічної взаємодії з сім’ями дітей внутрішньо переміщених осіб», здобула науковий ступінь доктора філософії. (Диплом доктора філософії ДР №003361). https://drive.google.com/file/d/10KnDLU9CWFHbgACi8Dc2QdUXPOs0bdcy/view?usp=sharing

Наукові авторські профілі:

https://orcid.org/0000-0003-3358-3372

Навчально-методичні матеріали:

  1. Незамай М.І. Педагогічна взаємодія вихователя ЗДО із батьками внутрішньо переміщених дітей: теорія та практика : навчально-методичний посібник. Івано-Франківськ, 2021. 253 с.

Параграф  у колективній монографії:

  1. Лисенко О.М., Незамай М.І. Організація психолого-педагогічної допомоги дітям внутрішньо переміщених осіб: стан проблеми у сучасних наукових дослідженнях. Current Problems of Harmonization of Personality Developmentin the Modern Educational Space. Editors: Olha Blaha, Sławomir Śliwa. Monograph. Opole: Publishing House WSZiA. 2021. 480 с. https://www.wszia.opole.pl/wp-content/uploads/2020/05/11_2021.pdf

Статті у наукових фахових виданнях України^

2018

  1. Шуп’яна М.І. Гаазька конвенція: усиновлення іноземцями дітей, які є громадянами України в реаліях та перспективах. Освітній простір України. Івано-Франківськ, 2018 р. Вип. 12. С. 36-41. http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=opu_2018_12_7
  2. Шуп’яна М.І. Конституційно-правовий захист дітей із внутрішньо переміщених сімей у руслі сучасного законодавства. Освітній простір України. Івано- Франківськ, 2018 р. Вип. 14. С. 172-177. http://lib.pnu.edu.ua:8080/bitstream/123456789/515/1/3562-10397-1-SM.pdf

2019

  1. Незамай М.І. Адаптація та психолого-педагогічний супровід дітей дошкільного віку з внутрішньо переміщених родин. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2019. Вип. 69. С. 139 –143. https://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/27995/Nezamay.pdf?sequence=1&isAllowed=y
  2. Шуп’яна М.І. Культурно-історичні аспекти формування суб’єктивних прав внутрішньо переміщених осіб в Україні. Інноваційна педагогіка. Одеса, 2019. Вип. 10, Том 2. С. 35 –38. http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2019/10/part_2/10-2_2019.pdf

2020

  1. Незамай М.І. Зміст, форми та методи формування готовності майбутніх вихователів ЗДО до педагогічної взаємодії з внутрішньо переміщеними дітьми та їхніми батьками. Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології. Вид-во: СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020. №5-6 (99-100). С. 126-136. 
  2. Незамай М.І. Педагогічні умови формування готовності майбутніх педагогів ЗДО до роботи із внутрішньо переміщеними дітьми. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету ім. І. Франка, 2020. Вип. 31. С. 45-50. http://www.aphn-journal.in.ua/archive/31_2020/part_4/31-4_2020.pdf

2021

  1. Незамай М.І. Модель формування готовності майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти до педагогічної взаємодії з дітьми з внутрішньо переміщених сімей. Наукові запискиСерія «Педагогічні науки». Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021. Вип.196. С. 209-214. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-196-209-214

2023

  1. Незамай М.І. Особливості мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку у сім’ї. Інноваційна педагогіка. Одеса, 2023. Вип. 65, Том 2. С. 176-179.  http://innovpedagogy.od.ua/archives/2023/65/part_2/37.pdf

Матеріали і тези міжнародних та всеукраїнських конференцій:

2018

  1. Шуп’яна М.І. Аналіз порушених прав дитини в умовах ведення  військових дій на території України. Актуальні проблеми психології та педагогіки : збірник тез міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 9-10 листопада 2018 р. Харків : Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень», 2018. С. 38-40. https://repo.odmu.edu.ua/xmlui/bitstream/handle/123456789/9909/Ordu.pdf?sequence=1&isAllowed=y
  2. Шуп’яна М.І. Напрями соціально-педагогічної діяльності з дітьми внутрішньо переміщених осіб в Україні. Теоретичні та методичні аспекти розвитку сучасної педагогіки та психології : тези доповідей міжнар. наук.-практ. конф., м. Львів, 22-23 червня 2018 р. Львів: ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2018. С. 45-48.
  3. Шуп’яна М.І. Стан проблеми організації навчально-виховної діяльності з дітьми внутрішньо переміщених осіб у сучасних психолого-педагогічних дослідженнях. International Multidisciplinary Conference «Science and Technology of the Present Time : Priority Development Directions of Ukraine and Poland», Wolomin, Republic of Poland, 19-20 October 2018. Volume 4. Wolomin : Izdevnieciba «Baltija Publishing», 2018. P. 47-51. https://repo.knmu.edu.ua/bitstream/123456789/22146/1/Glogera_conf_Poland_Erokhina_Avilova.pdf

2019

  1. Незамай М.І. Вимушене переміщення осіб як гуманітарна проблема сьогодення. Педагогіка та психологія: сучасний стан розвитку наукових досліджень та перспективи : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., м. Запоріжжя, 15-16 листопада 2019 р. Запоріжжя, 2019. С. 44 – 48. 
  2. Незамай М.І. Основні форми роботи вихователя ЗДО з внутрішньо переміщеними сім’ями. Психологія та педагогіка сучасності: проблеми та стан розвитку науки і практики в Україні : збірник тез наукових робіт учасників міжнар. наук.-практ. конф., м. Львів, 23-24 серпня 2019 р. Львів : ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2019. С. 106 –108. https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/29675/1/O_Kovalenko_I_Yakivchuk_VCHR_2019.pdf
  3. Шуп’яна М.І. Ранкова зустріч – як активна форма роботи з дітьми з внутрішньо переміщених сімей. Сучасні досягнення вітчизняних вчених у галузі педагогічних та психологічних наук : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 1-2 березня 2019 р. Київ : ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2019. Ч.2. С. 60-64.

2020

  1. Незамай М.І. Компоненти, критерії і показники готовності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до педагогічної взаємодії з сім’ями дітей внутрішньо переміщених осіб. Здобутки та досягнення прикладних та фундаментальних наук XXI століття : матеріали міжнар. наук. конф., м.Черкаси, 7 серпня 2020 р. Черкаси : МЦНД, 2020. Т. 2. С.52-55. https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/mcnd/article/view/4229
  2. Незамай М.І. Організація освітнього процесу з дітьми ВПО. Особистість, сім’я і суспільство: питання педагогіки та психології : збірник тез наук. робіт учасників міжнар. наук.-практ. конф., м. Львів, 27-28 листопада 2020 р. Львів : ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2020. С. 87-90.

2023

  1. Незамай М.І. Особливості організації дистанційного навчання у закладі дошкільної освіти. Науково-педагогічний форум «Інноваційні технології в освіті» : збірник тез доповідей. м. Івано-Франківськ, 4-5 грудня 2023 р. Івано-Франківськ : Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу, 2023. С. 27-29. https://mail.google.com/mail/u/0/?tab=rm&ogbl#inbox/FMfcgzGwJJdhPqGwrtHVlHpcVnmjMQSM?projector=1&messagePartId=0.2

Іноземні видання:

2019

  1. Незамай М.І. Особливості організації психолого-педагогічної допомоги дітям із травмою війни у сучасних дослідженнях. Herald pedagogiki. Nauka  I Praktyka. An International Journal. 48 (10.2019). Warszawa, 2019. C. 60 – 65. 

2020

  1. Незамай М.І. Особливості спілкування вихователя ЗДО з дітьми внутрішньо переміщених осіб. Knowledge, Education, Law, Management (KELM). 2020. № 3 (31), vol. 1. С. 21-26. https://kelmczasopisma.com/viewpdf/903
  2. Незамай М.І. Формування професійної готовності майбутніх вихователів ЗДО до педагогічної взаємодії з внутрішньо переміщеними дітьми: теоретичний аспект. Virtus: Scientific Journal / Editor-in-Chief M.A. Zhurba. April. № 43. 2020. С. 128-131.

2021

  1. Nezamai M. Experimental verification of the efficiency of preschool specialists for pedagogical interaction with internally displaced families. Periodyk Naukowy Akademii Polonijnej, Częstochowa, 2021, 44 (2021) nr 1, s. 312. http://pnap.ap.edu.pl/index.php/pnap/issue/download/51/35

 

Професійна діяльність

З 2020 р. працює асистентом кафедри теорії та методики дошкільної освіти ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника».

Стаж науково-педагогічної роботи 8 років.

Наукова діяльність

Автор понад 20 наукових і навчально-методичних праць, учасник багатьох Міжнародних і Всеукраїнських науково-практичних конференцій.

Викладацька діяльність

Забезпечує викладання навчальних дисциплін «Основи наукових досліджень» (пр), «Неформальна освіта педагога» (пр), «Психологія педагогічна»(пр).

Науковий керівник студентської проблемної групи  «Партнерство у системі міжособистісної взаємодії педагога».

Адреса:вул. C. Бандери 1, ауд. 302, м. Івано-Франківськ

Тел.: 0687372044

E-mail: nezamay.mariana@pnu.edu.ua

Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника