Дистанційне навчання має свої переваги. Те, на чому ми концентруємося – керує нашим Життям! Тому до надання чомусь позитивних чи негативних відтінків варто підходити відповідально і уважно! Ось тому навчання наших студентів носить тільки піднесений характер, бо вони:
- вивчають дисципліну “Педагогіка дошкільна” , розмірковуючи просто про складні речі:
- досліджують шляхи профілактики і корекції девіантної поведінки дітей разом, дізнаючись тонкощі цієї роботи, аналізуючи особливості кожної особистості дошкільного віку:
- аналізують актуальні питання згідно теми за допомогою презентацій, переглядаючи відео про інклюзію у різних країнах світу:
- порівнюють лекцію з вікової психології з п’єсою в театрі, цитуючи : важливо не те, скільки вона триває, а наскільки добре зіграна:
- вивчають етнопсихологію з допомогою ментальних карт:
- обмінюються враженнями від проходження практики, розповідаючи про особливості навчання в кожній школі. Також навчаються поєднувати теоретичний матеріал практичного заняття з власним досвідом:
- зустрічаються онлайн для того, щоб вивчити постановки звуків:
- оволодівають знаннями з дисципліни “Основи природознавства з методикою”:
- презентують створені персональні тематичні сайти педагога для організації діяльності в умовах інклюзивного освітнього середовища:
- навчаються та розряджаються сміхотерапією:
- зосереджуються на перевагах освіти на відстані, емоціях від чергової зустрічі і від нових знань в новому форматі в контексті вивчення промислів, ремесел, мистецтва українського народу: