Карантин вносить зміни у наше життя, навчання і навіть у проходження виробничої практики. Виклик прийнято!
З 6 квітня студенти І курсу магістратури ДОЛ працюють дистанційно над вдосконаленням своїх умінь, як майбутніх фахівців – логопедів. Усі отримали індивідуальні завдання, які охоплюють відпрацювання вибору напрямів корекційної роботи з дітьми відповідно до діагнозу; підбору мети до заданих конспектів; створення власних конспектів занять з урахуванням новітніх технологій; навчання підбирати варіанти мовленнєвих ігор до запропонованої наочності; створювати відеоролики з презентацією ігор, здоров’я зберігаючих технологій, проведення консультацій батькам тощо. І як завжди, фотоколажі! ???
Роботи багато, але вона цікава!?️??
Пропонуємо вашій увазі розробку ігор з використанням м’ячика Су-джок студентки Тетяни Матковської, яка проходила практику у ЗДО/30 “Ластівка”, а тепер отриманий досвід презентувала у своєму відео.