Навчальні дисципліни

ОР підготовки бакалавра
– Історія України;
– Історія української культури;
– Українська мова (за професійним спрямуванням);
– Філософія;
– Іноземна мова;
– Педіатрія;
– Політологія;
– Безпека життєдіяльності;
– Інноваційні технології в роботі педагога;
– Порівняльна педагогіка;
– Вступ до спеціальності;
– Дитяча література;
– Дошкільна лінгводидактика;
– Етнопсихологія;
– Історія дошкільної педагогіки;
– Нові інформаційні технології;
– Основи дефектології та логопедії;
– Основи медичних знань;
– Основи наукових досліджень;
– Основи образотворчого мистецтва з методикою керівництва зображувальною діяльностю дітей;
– Основи педагогічної майстерності;
– Основи природознавства з методикою;
– Педагогіка загальна;
– Педагогіка дошкільна;
– Психологія дитяча;
– Психологія загальна;
– Психологія педагогічна;
– Сучасні технічні засоби;
– Теорія та методика фізичного виховання та валеологічна освіта;
– Теорія та методика формування елементарних математичних уявлень;
– Теорія та методика музичного виховання;
– Етика та естетика;
– Іноземна мова (англійська);
– Організація і керівництво дошкільними закладами освіти;
– Основи економічної теорії;
– Соціально-виховна робота;
– Активізація вивчення іноземної мови в ДНЗ і ЗОШ І ступеня;
– Декоративне мистецтво;
– Дитяча зарубіжна література;
– Етнопедагогіка;
– Комп’ютерні технології в роботі з дітьми;
– Культура мовлення і виразне читання;
– Логіко-математичний розвиток;
– Методика керівництва ігровою діяльністю дітей;
– Методика навчання іноземної мови для дітей дошкільного віку;
– Методика проведення занять з народознавства;
– Наступність ДНЗ і початкової школи;
– Ознайомлення дітей з суспільним довкіллям;
– Організаційно-методичний супровід різновікової групи ДНЗ;
– Основи дидактики початкової школи;
– Основи інклюзивної освіти;
– Основи спеціальної педагогіки;
– Основи теорії і практики логопедії;
– Практична педагогіка;
– Профілактика і корекція девіантної поведінки;
– Теорія і технологія художньо-естетичного розвитку дітей дошкільного віку;
– Теорія та методика співпраці ДНЗ з родинами;
– Технології охорони та збереження фізичного здоров’я дітей;
– Художня праця та основи дизайну;
– Художньо-естетична діяльність вихователя ДНЗ.

ОР підготовки магістра
– Іноземна мова (за професійним спрямуванням);
– Методологія та організація наукових досліджень;
– Педагогіка вищої школи;
– Сучасні інформаційні технології;
– Диференціальна діагностика;
– Методика викладання природознавства в початковій школі;
– Педагогіка початкової школи;
– Практикум з логопедії;
– Вікова психологія;
– Методика викладання дошкільної лінгводидактики;
– Методика викладання психолого-педагогічних дисциплін;
– Методика викладання елементарних математичних уявлень;
– Педагогічний менеджмент;
– Психологія вищої школи;
– Методика викладання природи в ДНЗ;
– Методика викладання української мови в ПШ;

(спец. “Початкова освіта”)
– Методика викладання трудового навчання в ПШ;
– Основи графіки;
– Методика викладання математики в ПШ;
– Комп’ютерні технології в роботі педагога;
– Методика викладання логіки в ПШ;
– Методика викладання риторики в ПШ;
– Методика викладання природознавства в початковій школі;
– Методика образотворчого мистецтва в ПШ;
– Методика образотворчого мистецтва в ДНЗ;
– Методика викладання основ здоров’я і фізкультури;
– Основи культури і техніки мовлення педагога;

(спец. “Логопедія”)
– Логодидактика;
– Основи логопедичного масажу;
– Ігри в логопедичній роботі;
– Логодидактика;
– Логоритміка;
– Методика роботи з дітьми-логопатами;
– Методика роботи з дітьми з особливими освітніми потребами;
– Організаційно-методичний супровід логопедичної роботи;
– Сурдо-тифло-олігофренопедагогіка.

Дистанційне навчання