Навчально-методичні матеріали

Кирста Н.Р.

1. Використання виховного потенціалу спадщини українських поетів у виховному процесі сучасного ДНЗ України (на матеріалах поетичних творів Марійки Підгірянки) (2005),
2. Психологічна підготовка студентів спеціальності “Дошкільне виховання” в умовах ступеневої освіти (2006),
3. Формування лексичної компетенції дітей старшого дошкільного віку засобами поетичних творів М. Підгірянки (2007),
4. Кваліфікаційні роботи в системі психологічної підготовки майбутніх спеціалістів дошкільного профілю (2007),
5. Фахова підготовка спеціалістів дошкільного профілю в умовах полікультурного середовище (2008),
6. Вплив поетичної лексики Марійки Підгірянки на мовленнєвий розвиток дітей старшого дошкільного віку (2008),
7. Теоретико-методичні аспекти поведінкових девіацій дітей старшого дошкільного – молодшого шкільного віку” (2008),
8. Навчально-методичний посібник „Педагогіка українського дошкілля” (у співавторстві) (2016)

9. Кирста Н.Р., Калічак Ю.Л. «Психодіагностичний супровід розвитку дитини в умовах ЗДО: практикум» (2019).

Лазарович Н.Б.
1. Програма розвитку інтелектуальних і творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку «Природа – джерело обдарованості» – Івано-Франківськ, 2006р.- 31с.

2. Навчально-методичний посібник «Обдарованість у дошкільному віці» – Берегово, 2009р. – 220с.


3. Методичні рекомендації до дисципліни «Керівництво ігровою діяльністю дітей дошкільного і молодшого шкільного віку» (2013р.);
4. Методичні рекомендації до дисципліни «Дитинство в наукових теоріях і практиці освіти майбутніх педагогів» (2013р.)
5. Методичні рекомендації до дисципліни “Логіко-математичний розвиток дітей дошкільного віку”(2015р.) (у співавторстві з Чупахіною С.В.)
6. Навчальний посібник “Педагогіка українського дошкілля” Ч-3, – Київ, “Слово”, 2016р.- 376 с.(у співавторстві з Лисенко Н.В., Кирстою Н.Р.)

Лисенко Н.В.

1. Лисенко Н. В. Етнопедагогіка дитинства. – Навчально-методичний посібник / Н. В. Лисенко. – К.: Видавничий Дім „Слово”, 2011. – 720 с.

2. Лисенко Н.В. Формування засадничих уявлень і понять у контексті етнокультури: особистісно орієнтований підхід / Неллі Лисенко // Наступність дошкільної та початкової освіти в етнічному вихованні дітей: навчально-методичний посібник / За ред. проф. Лисенко Н.В. – Івано-Франківськ, 2011. – С. 117 – 136.

3. Наступність дошкільних навчальних закладів і початкової школи в етнічному вихованні дітей: навчально-методичний посібник / за ред. проф. Н. В. Лисенко. – Івано-Франківськ, 2011. – 256 с.

4.Лисенко Н.В. Передумови актуалізації моделювання етновиховного простору в закладах освіти Прикарпаття / Н.В.Лисенко  // Етновиховний простір сучасного загальноосвітнього навчального закладу: теорія і практика: навчально-методичний посібник / за ред. проф. Лисенко Н. В. – Київ, 2012. – С. 17 – 43.

5. Лисенко Н.В. Дидактичні умови реалізації наступності в етнокультурному просторі закладів дошкільної та початкової освіти дітей / Н.В.Лисенко // Наступність дошкільного навчального закладу і початкової школи у вихованні дітей: навчально-методичний посібник / В.І.Кононенко, Н.В.Лисенко, І.М.Шоробура [та.ін]; за ред. проф. Н.В.Лисенко. – 2-ге видання. – К.: Видавничий Дім «Слово», 2013. – С.120 – 134.

6. Лисенко Н.В. Формування засадничих уявлень і понять у контексті етнокультури: особистісно орієнтований підхід / Н.В.Лисенко // Наступність дошкільного навчального закладу і початкової школи у вихованні дітей: навчально-методичний посібник / В.І.Кононенко, Н.В.Лисенко, І.М.Шоробура [та.ін]; за ред. проф. Н.В.Лисенко. – 2-ге видання. – К.: Видавничий Дім «Слово», 2013. – С.134 – 156.

7. Лисенко Н.В. Педагогіка українського дошкілля у 3-х частинах, ч.2: навчальний посібник / Н.В.Лисенко, Н.Р.Кирста. – К: Видавничий Дім «Слово», 2017 – 360с.

8. Лисенко Н.В. Педагогіка українського дошкілля у 3-х частина, ч.3: навчальний посібник / Н.В. Лисенко, Н.Р.Кирста, Н.Б.Лазарович. – К: Видавничий Дім «Слово», 2017 – 376с.

9. Лисенко Н.В. Методичні рекомендації до проходження виробничої(асистентської) практики, здобувачами другого (магістерського) рівня вищої освіти студентів спеціальності 012 «Дошкільна освіта» за редакцією д.п.н, проф, Лисенко Н.В., 2019 р.

10. Ознайомлення з природою довкілля з основами проекологічної освіти дітей дошкільного віку Н.В. Лисенко, Л.О. Мацук, О.М. Лисенко – Київ : Видавничий Дім «Слово», 2019.- 247с.

11. Лисенко Н.В. Педагогіка українського дошкілля: У 3-х ч.,ч.3: навчальний посібник / Н.В. Лисенко, Н.Р. Кирста, Н.Б. Лазарович. – Київ : Видавничий Дім «Слово», 2019.- С. 3-125. – 376 с.

Марчій-Дмитраш Т.М.
1. Марчій Т. М. Програма та методичні рекомендації до спецкурсу “Організація дидактичних ігор у навчально-виховному процесі початкової школи (на матеріалі вивчення іноземної мови)” / Марчій Т. М. – Івано-Франківськ : Видавець Третяк І. Я., 2008. – 44 с.
2. Марчій-Дмитраш Т. М. Наступність навчально-виховної роботи дошкільного навчального закладу і початкової школи: Навчально-методичні рекомендації / Марчій-Дмитраш Т. М. – Івано-Франківськ : Видавець Кушнір Г. М., 2014. – 72 с.


3. Марчій-Дмитраш Т. М. Навчання іноземної мови дітей дошкільного віку: Навчально-методичний посібник / Марчій-Дмитраш Т. М. – Івано-Франківськ : Видавець Кушнір Г. М., 2015. – 64 с.


Комісарик М. Теорія та методика фізичного виховання, 2004
Дистанційне навчання