ОПП “Дошкільна освіта”
1. НОРМАТИВНІ НАВЧАЛЬНІ ДИСЦИПЛІНИ
1.1. Цикл загальної підготовки
Сучасні інформаційні технології
МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
ОРГАНІЗАЦІЯ ТА УПРАВЛІННЯ ДОШКІЛЬНОЮ ОСВІТОЮ
ІНОЗЕМНА МОВА ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ
2. ЦИКЛ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
2.1. Теоретична підготовка
СУЧАСНІ ПАРАДИГМИ І ТЕХНОЛОГІЇ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
ПСИХОЛОГО – ПЕДАГОГІЧНЕ КЕРІВНИЦТВО ОСОБИСТІСНИМ РОЗВИТКОМ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ТА ДІТЕЙ З ООП
ОРГАНІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ РІЗНОГО ТИПУ
ПЕДАГОГІЧНЕ ПАРТНЕРСТВО ЗДО З РІЗНИМИ СОЦІАЛЬНИМИ ІНСТИТУЦІЯМИ
МЕТОДИЧНА РОБОТА У ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
2.2. Практична підготовка
ВИРОБНИЧА ПРАКТИКА В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА В СИСТЕМІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (МЕТОДИЧНО- УПРАВЛІНСЬКА)
ОПП “Спеціальна освіта (Логопедія)”
1. НОРМАТИВНІ НАВЧАЛЬНІ ДИСЦИПЛІНИ
1.1. Цикл загальної підготовки
МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ В ГАЛУЗІ
ІНОЗЕМНА МОВА ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ
1.2 Теоретична підготовка
Педагогічні технології комунікативного розвитку дітей із тяжкими порушеннями мовлення
ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛОГОПЕДИЧНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
МЕТОДИКИ КОМПЛЕКСНОГО ОЦІНЮВАННЯ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ РІЗНОГО ВІКУ
МЕТОДИЧНИЙ СУПРОВІД ПРОЦЕСУ ЛОГОПЕДИЧНОЇ РОБОТИ
1.3. Практична підготовка
Виробнича (логопедична) практика
Педагогічна (виробнича) практика в інклюзивно-ресурсних центрах
Науково-педагогічна практика (виробнича)
Науково-дослідницька робота (магістерське дослідження)
ВАРІАТИВНІ (ВИБІРКОВІ) ДИСЦИПЛІНИ КАФЕДРИ
Організація співпраці ЗДО з різними соціальними інституціями
ПСИХОЕМОЦІЙНА ПІДТРИМКА ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ТВОРЧОСТІ
ТЕХНОЛОГІЇ STREAM-ОСВІТИ В РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
СУЧАСНІ ОСВІТНІ ТРЕНДИ ТА ПРАКТИКИ В ДОШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ
СОЦІАЛЬНО-ФІНАНСОВА ГРАМОТНІСТЬ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
КОМУНІКАТИВНИЙ КУРС ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДЛЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
ІНФОМЕДІЙНА ГРАМОТНІСТЬ ПЕДАГОГА
ФАНДРАЙЗИНГ У ДОШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ
АДАПТАЦІЯ ДІТЕЙ ДО НАВЧАННЯ В ШКОЛІ
МЕТОДИЧНА РОБОТА У ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
КОМУНІКАТИВНИЙ РОЗВИТОК ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
СОЦІАЛЬНО-ФІНАНСОВА ГРАМОТНІСТЬ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
РИТОРИКА ТА КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ ПЕДАГОГА
УНІВЕРСАЛЬНИЙ ДИЗАЙН ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА В ЗДО
SOFT SKILLS В ДОШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ
Методика технології створення курсів дистанційної освіти дітей
Методичне керівництво ігровою діяльністю дітей в ЗДО
Проектування та методичний супровід оздоровчо-дозвіллєвої діяльності
Академічна доброчесність здобувача вищої освіти
НОРМАТИВНО – ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФІНАНСОВО – ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗДО
Моніторинг якості освітньої діяльності ЗДО різного типу
Адаптація дітей до фізичного навантаження в умовах ЗДО
Виховання міжособистісних взаємин дітей дошкільного віку в полікультур
Організація роботи з обдарованими дітьми дошкільного віку
Евристичне навчання дітей дошкільного віку
Розвиток творчості дітей у ЗДО
Розвивально-корекційна робота в ЗДО
Організація і керівництво пошуково-дослідницькою діяльністю в ЗДО
Організація та керівництво валеологічною освітою дітей дошкільного віку
Сучасні концепції моделювання освітнього простору у ЗДО
Технології раннього інтелектуального розвитку дітей дошкільного віку
Комунікативний розвиток дітей дошкільного віку.
Дитячий фолькльор у культурній спадщині народів світу
Інноваційні технології дошкільної освіти
Арт-техніки в роботі з дітьми з ООП
ПРОФІЛАКТИКА І КОРЕКЦІЯ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
ІНФОМЕДІЙНА ГРАМОТНІСТЬ ЛОГОПЕДА
Тайм-менеджмент для вчителів-логопедів
Клінічні основи логопедичної роботи
Диференціальна діагностика мовленнєвих порушень
Психолого – педагогічний супровід дітей з ТПМ
ПРАКТИКУМ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ІНКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ ЗДО
КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВА РОБОТА З ДІТЬМИ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ