Борин Галина Василівна

доктор педагогічних наук,
професор кафедри теорії та методики дошкільної освіти

 

Персональна інформаціяОсновні публікаціїКонтакти

Освіта
1993-1998 рр. – навчалася в Прикарпатському національному університеті
імені Василя Стефаника за спеціальністю «Початкове навчання». Здобула
кваліфікацію вчителя початкових класів та музики.
2004-2008 рр. – навчалася в аспірантурі Прикарпатського національного
університету імені Василя Стефаника за спеціальністю 13.00.04 – теорія та
методика професійної освіти.
2009 р. – захист кандидатської дисертації на тему «Організаційно-
педагогічні умови підготовки майбутніх педагогів до роботи з батьками
дітей раннього віку».
2023 р. – захист докторської дисертації на тему «Підготовка майбутніх
вихователів до формування художньо-конструктивної діяльності дітей
дошкільного віку».

Професійна діяльність

1999- 2003 – вчитель початкових класів.
2003- 2005 – вихователь дітей дошкільного віку.
2005-2010 рр. – асистент кафедри теорії та методики дошкільної освіти
ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя
Стефаника».
З вересня 2010 р. – доцент кафедри теорії та методики дошкільної освіти
ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя
Стефаника».
З 1 січня 2024 р. – професор кафедри теорії та методики дошкільної і
спеціальної освіти.
Науково-педагогічний стаж – 23 роки.

Наукова діяльність

Автор понад 110 наукових і навчально-методичних праць, учасник багатьох
Міжнародних і Всеукраїнських науково-практичних конференцій.
Здійснює керівництво дипломними і магістерськими роботами, готує
студентів до участі в роботі науково-практичних конференцій з подальшою
публікацією наукових статей.

Викладацька діяльність

Забезпечує викладання навчальних дисциплін: «Основи образотворчого
мистецтва з методикою керівництва зображувальною діяльністю дітей
дошкільного віку», «художня праця та основи дизайну», «Педагогіка
сімейного виховання», «Декоративне мистецтво», «сучасні художні техніки
для дітей раннього та дошкільного віку», «Педагогіка дитячої творчості»,
«Педагогіка партнерства», «Теорія та методика співпраці ЗДО з родинами»

Виховна діяльність

Виконує обов’язки куратора групи.

Наукові профілі:

https://orcid.org/0000-0002-7274-3896

https://www.webofscience.com/wos/author/record/HMV-0422-2023

https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=58040500200&origin=recordPage

 

1. Борин Г. В. Педагогічні умови організації художньо-конструктивної
діяльності дітей дошкільного віку в умовах ЗДО. Молодь і ринок. № 9 (125),
2021, С. 37-42. (0, 88).
2. Борин Г. В. Професійна підготовка студентів до художньо-
конструктивної діяльності з дітьми дошкільного віку засобами педагогічної
практики. Академічні студії. Серія «педагогіка». № 1 (3). 2021, С. 181-186.
(0,88). URL:http://www.uklons.net.ru/index.php/pedagogy/article/view/77

  1. Halyna Vasylivna Boryn. Ethno-geesthetic component of preparation of future educators to model the content of artistic and constructive activity of children in the institution of preschool education. Psychology and pedagogy as sciences for the development of the cultural potential of modern society : Scientific monograph. Riga, Latvia : “Baltija Publishing”, 2022. 496 p. С.1-22.
  2. Boryn G., Marchii-Dmytrash T. Professional training of future educators for the usage of ethnological-aesthetic means in work with children of senior preschool age. Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University. Pedagogy, 9(1) (2022), 123-130. doi: 10.15330/jpnu.9.1.123- 130. 
  3. Борин Г. В. Розвиток творчого потенціалу майбутнього вихователя у процесі підготовки до керівництва художньо-конструктивною діяльністю дітей дошкільного віку. «Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»)»: журнал. 2022. № 4(9) 2022. С. 495. С. 51-64. 
  4. Борин Г. В. Науково-педагогічні передумови підготовки майбутніх вихователів до керівництва творчою художньо-конструктивною діяльністю дітей дошкільного віку. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. № 82, 2022. С.155- 159. DOIhttps://doi.org/10.32840/1992-5786.2022.82.27
  5. Борин Г. В. Передумови становлення художньо-конструктивної діяльності дітей дошкільного віку: психолого-педагогічний аспект підготовки майбутнього вихователя. Інноваційна педагогіка. № 47, 2022. С. 131-136.
    1. Борин Г.В. Марчій-Дмитраш Т.М. Підготовка майбутніх вихователів до формування предметно-практичної компетентності дітей дошкільного віку засобами міждисципланарної інтеграції. «Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка»)»: журнал. 2022. № 7(12) 2022. С.657. С. 83-94.
    2. Борин Г. В. Системний підхід у професійній підготовці студентів до організації художньо-конструктивної діяльності з дітьми дошкільного віку. Інноваційна педагогіка. № 48, 2022. С.138- 142 DOI https://doi.org/10.32843/2663-%206085/2022/48.1.29
    3. Борин Г.В. Культурологічний підхід у формуванні готовності майбутніх вихователів до творчої художньо-конструктивної діяльності з дошкільниками). Гірська школа українських Карпат. 2022. № 26. С.50-53
      1. Oksana Braslavska, Liudmyla Ozerova, Valentyna Vitiuk, Olha Honcharuk, Galyna Boryn. Application of modern innovative practices in professional training of future teachers. AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research Double-Blind Peer-Reviewed Volume 12, Issue 01, Special Issue ХХVІІ, January, 2022 pp. 6-12. Web of Science
      2. Борин Г.В. Художньо-конструктивна діяльність майбутніх вихователів у змісті професійної підготовки. Навчально-методичний посібник. Івано-Франківськ : Видавець Кушнір Г.М., 2022. 143 с.
      3. Boryn H.¹ Підготовка майбутніх педагогів до реалізації художньо- конструктивної складової мистецько-творчої компетентності дітей дошкільного віку у процесі співпраці з батьками вихованців. Theoretical foundations of pedagogy and education: collective monograph / Hritchenko T., Loiuk O., – etc. – Іnternational Science Group. – Boston : Primedia eLaunch, 2021. С. 205-227. (1,5 д.а.) 994 р. Available at DOI – 10.46299/ISG.2021.MONO.PED.III URL:https://fileview.fwdcdn.com/?url=https%3A%2F%2Fmail.ukr.net%2 Fapi%2Fpublic%2Ffile_view%2Flist%3Ftoken%3DlFJE3kzWJJhdSL4d9I YewrCo32eGwy_CATFPKQa9e3FVeAVWr3x4vS7Nxn5Uiy9JIduwsMaQ ecfH_aMSSCvCHmDr6ZaQ7pBuIQo
        14. Olena Strelchenko, Inna Kozynska, Olexandr Kozynskyi, Galyna Boryn, Olena Vazhenina. Рossibilities of topical game-interactive methods in teaching students in higher education institutions. AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research Double-Blind Peer-Reviewed Volume 11, Issue 02, Special Issue XХІ., January, 2021 pp. 186-191. (0, 88) (WoS).
      4. Lutsan N., Struk A., Barylo S., Boryn G., Verbeshchuk S. Methodological approaches to the study of innovative forms of education. AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research Double-Blind Peer-Reviewed Volume 11, Issue 1, Special Issue XV., January, 2021 pp. 68-72. (0, 88) (WoS).
      5. Tamara Marchii-Dmytrash, Galyna Boryn. Peculiarities of future educators’ training forthe forming of the fundamentals of nationalconsciousness in children of older preschool age. Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University. Pedagogy, 10(1) (2023), 187-196. UDC 378:37.011.3-051]373.2.015.31:172.15

      doi: 10.15330/jpnu.10.1.187-196.

      1. Борин Г. В., Гаврилюк С. М. Формування емоційного інтелекту дітей дошкільного віку засобами художньо-продуктивної діяльності. «Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»)»: журнал. 2023. № 14 (32) 2023. С. 39-51. https://doi.org/10.52058/2786-4952-2023-14(32)-39-50

      DOI:https://doi.org/10.52058/2786-4952-2022-7(12)-83-93-

      1. Борин Г.В., Марчій-Дмитраш Т.М. Методологічні підходи в підготовці майбутніх педагогів до професійної діяльності. Гірська школа українських Карпат. 2023. № 28. С.50-53 doi: 10.15330/msuc.2023.28.77-81

      Гаврилюк С.М., Борин Г.В. Формування професійної готовності майбутніх керівників закладів дошкільноїосвіти до управлінської діяльності Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. 2023, № 3. С.133-139.https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2023.289905

    4. Boryn, G (Boryn, Galyna) ; Bakhmat, N (Bakhmat, Nataliia) ; Horina, O (Horina, Olha) ; Horska, H (Horska, Halyna) ; Braslavska, O (Braslavska, Oksana). Development of general competences in higher education students: soft skills and basics of scientific research. AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research Double-Blind Peer-Reviewed. January, 2023. Volume 13. Issue 02. Special Issue ХХVІІ. Р. 96–100. https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:001027993900014
    5. Tetiana Potapchuk , Galyna Boryn , Ivanna Pukas , Nataliia Kanosa , Tetiana Babiuk , Mariana Hordiichuk. Technology of Training of Future Teachersof Preschool Education Institutions toWork with Creatively Gifted Children. Khazar Journal of Humanities and Social Sciences. Volume 26 No 4, 2023,145-174. DOI: 10.5782/2223-2621.2023.2 6.4.145 Web of Science 
    6. Борин Г.В. Академічна доброчесність сучасного освітнього простору закладу вищої освіти: творчий аспект. Академічна доброчесність: виклики сучасності: збірник наукових есе учасниківдистанційного етапу наукового стажування для освітян (Республіка Польща, Варшава, 03.04.2023 – 12.05.2023 р.) / уклад. Ю. Главчева; Польсько-українська фундація «Інститут Міжнародної Академічної та Наукової Співпраці»; Духовна Академія Університету Кардинала Стефана Вишинського; Фундація ADD.
      Варшава, 2023. С. 8-10.
    7. Nataliia Vasylyshyna, Galyna Boryn, Margaryta Ponomarova, Tetiana Sarkisian, Liliia Gomolska, Arnold Kupin, Tetiana Holinska. Involving ukrainian university students in english-language multicultural events and projects in the conditions of global international educational cooperation within the framework of the tasks of intercultural psychology and features of brand communications in higher school. AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research. January, 2023. Volume 13. Issue 02. Special Issue (13/02-XXXVII.). Р. 112–119.https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:001107543900024

Наукова діяльність

Автор понад 40 наукових і навчально-методичних праць, учасник багатьох Міжнародних і Всеукраїнських науково-практичних конференцій.

Здійснює керівництво дипломними і магістерськими роботами, готує студентів до участі в роботі науково-практичних конференцій з подальшою публікацією наукових статей.

Адреса: вул.C.Бандери 1, м. Івано-Франківськ

Тел. сл.: (0342) 50-91-38

E-mail: halyna.boryn@pnu.if.ua

Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника